zondag 13 november 2016

Winterse Dutch Doobadoo huisjes


Het was vandaag een ideale zondag om lekker aan de freubel te gaan en dat heb ik dan vandaag ook maar weer eens lekker gedaan ook!


En dus ben ik aan de slag gegaan met de toffe nieuwe mdf huisjes van Dutch Doobadoo in combinatie met het mooie Pion design papier. Ook kunnen de Dutch Doobadoo gesso en structuurpasta natuurlijk niet ontbreken bij een winterse creatie als deze. Strooi op de natte structuurpasta wat Eiskristall van Viva en je krijgt een sprankelend geheel!


Tja, ook lichtjes horen bij zo'n gezellig winters tafereeltje, dus ook die heb ik toegevoegd. 


Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met mijn creatie.

Fijne avond nog!

Liefs
Kim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!